Lengyel Csaba

Lengyel Csaba

a CEM panelbeszélgetés moderátora, ügyvezető igazgató, Vialto Consulting

Csaba 18 éves tanácsadó tapasztalata során a 2000-es évek eleje óta jelentős tapasztalatot szerzett a CRM és ügyfélközpontú működésfejlesztés terén. Ez idő alatt közelről tapasztalta meg, hogyan fejlődött a szervezetek szemlélete az ügyfélközpontúság felé, és hogyan válik az ügyfélélmény egyre hangsúlyosabb kulcsszóvá. Kapcsolódó projektjeiben jelentős telekommunikációs és egyéb vállalatoknál (Westel, Magyar Telekom, Vodafone, MobiMak, Magyar Posta) dolgozott CRM rendszerek bevezetésén, ügyfélközpontú üzleti folyamatok kialakításán, ügyfélközpontú stratégiák kialakításán, átfogó CRM képesség felmérésen, CRM jövőkép és stratégia alkotáson.

Back Home