Overview - IDC CRM & CEM Conference | Rendezvények | IDC Hungary

Az ügyfél a vállalat számára egyszerre jelent egy valós személyt és egy adathalmazt. Egy társadalmi státussal, demográfiai profillal, fogyasztási preferenciákkal és szokásokkal, közösségi kapcsolatokkal rendelkező személyt, amely a digitalizációnak köszönhetően egyre inkább bővülő, elérhető és elemezhető digitális lenyomattal rendelkezik.
Az ügyfelekről elérhető adatok bővülése új lehetőségeket teremt az értékesítésben, a marketingben, az ügyfélszolgálatban. Új szegmentációs szempontok, ügyfélérték számítási lehetőségek, keresztértékesítési technikák, kampányhatékonyság mérési eljárások, ügyfélkezelési lehetőségek jönnek létre.

A digitalizáció az értékesítésben, marketingben és ügyfélszolgálatban a webes, mobil és közösségi csatornák használatát erősíti. Ezek a csatornák már nem számítanak újdonságnak, hanem a vállalati eszköztár részeivé váltak és átalakítják az ügyfél interakciót. Az ügyfelek közvetlen, gyors, személyre szabott kiszolgálást várnak el függetlenül attól, hogy éppen telefonon, weben, mobil felületen, közösségi oldalon, boltban vagy az ügyfélirodában állnak kapcsolatban a vállalattal. A vállalatról a különböző interakciók során kialakuló kép, legalább annyira fontossá vált, mint maga a termék vagy a szolgáltatás. A kiélezett versenyben az ügyfélélmény tudatos alakítása és kezelése a hosszú távú üzleti siker kulcsa lehet.

A rendezvény vendég előadója:

Dr. Mérő László

egyetemi tanár, Eötvös Lóránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar


Megannyi alapvetően üzleti kérdés, amelyekben a digitalizáció miatt az üzletnek és informatikának egyre szorosabban kell együttműködnie. Az IDC negyedik alkalommal sorra kerülő CRM konferenciáján a fenti kérdésekre keressük a választ független szakértők és a magyarországi CRM iparág krémjének segítségével.

Vegyen részt Ön is IDC konferenciáján és hallgassa meg a CRM és CEM üzleti és informatikai oldalán dolgozó szakértők eszmecseréjét, ismerje meg tapasztalataikat és bővítse szakmai kapcsolatait.

 

A konferencián tárgyalt témák:

  • CRM területek, összetevők és megoldások
  • Üzleti célok és informatikai támogatásuk az ügyfélszolgálatban és ügyfélélmény-kezelésben
  • 360 fokos ügyfélkép, mindent az ügyfélről
  • Strukturált és strukturálatlan ügyfél információk hasznosítása
  • Analitikai CRM, ügyfél információ-elemző eszközök, Nagy Adat
  • Ügyfélérték modellek, ügyféléletciklus-kezelés
  • Az ügyfélélmény-kezelés és csatornák a gyakorlatban
  • Hálózatelemzés, social CRM, mobil marketing és egyéb újdonságok a CRM-ben
  • A közösségi média használata a CRM-ben
  • Mobil csatorna a marketingben és ügyfélkezelésben
  • A CRM folyamatok hatékonyságának növelése
  • A CRM informatikai támogatása: egyedi fejlesztéssel, standardizált alkalmazással, felhő alapú szolgáltatással
  • Gyakorlati CRM tapasztalatok, legjobb gyakorlatok ügyfélelőadások, esettanulmányok segítségével

Partnerek

Arany partner(ek)

Szakami partner(ek)

Official support(s)

Média partner(ek)

Salesforce CEE Wipro Infotech Vialto Consulting Vezető Informatikusok Szövetsége Számítástechnika - Computerworld IT-Business